۱۳۹۲ مهر ۲, سه‌شنبه

همبستگی با آکسیون اعتراضی گروه فمن و تقابل با تظاهرات کلیساهای کاتولیک آلمان علیه قانون "آزادی سقط جنین" در برلین



روز شنبه به فراخوان کلیساهای کاتولیک آلمان تظاهراتی علیه قانون "آزادی سقط جنین" در برلین مقابل پارلمان برگزار شد که کلیسا صلیب های سفید را بین تظاهرکنندگان مسیحی پخش کردند که در تظاهرات با خود حمل کنند و فعالین فمینیست علیه این تظاهرات ,آکسیون(عمل مستقیم) بر گزار کردند که باعث شوک شرکت کنندگان مسیحی‌ محافظه کار در تظاهرات شد. فعالین فمن با شعارهایی مانند "تن من , به من تعلق دارد"و"بدن من ,حق من است" به دخالت کلیسا و محدودیت آزادی فردی در تصمیمات زنان در باره بدن خود اعتراض کردند.

که البته این آکسیون گروه فمن با سرکوب پلیس و دستگیری فعالین فمن روبرو شد.عکس های بیشتر را می توانید اینجا ببینید و ویدئو را می توانید در سایت فمن اینجا ببینید.
در این فیلم (اینجا) به برخورد مسیحیان با این اکتیویستها (فعالین) و عدم مداخله پلیس علیه مسیحیان شرکت کننده در تظاهرات و به جای آن برخورد و دستگیری اکتیویستها (فعالین) دقت کنید.
 
گفتنی است که در انتخابات پارلمانی آلمان در روز یکشنبه گذشته ,آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان و رهبر حزب محافظه کار دموکرات مسیحی (CDU) و حزب مؤتلف‌اش در ایالت بایرن یعنی سوسیال مسیحی (CSU)، اکثریت نسبی ۵ /۴۱ درصدی را به دست آوردند که فاصله‌ی کمی با اکثریت مطلق دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر