۱۳۹۲ دی ۷, شنبه

تجمع ضد زندان درسال جدید برای جامعه ای بدون زندان




برای جامعه ای بدون زندان:

 هرساله دربسیاری از شهرها در کشورهای اروپائی از جمله آلمان و اطریش و...... مصادف با آخرین روزسال وآغازسال نو تظاهراتهایی درمقابل زندانها انجام میشود و امسال نیز در شهر کلن ساعت 18.00 روز 31 دسامبرمقابل زندان , در برمن ساعت 20.00 , در فرانکفورت ساعت 18.00 , در وین اتریش ساعت 18.00 , در فرایبورگ ساعت 18.00, در اشتوتگارت ساعت 14.00 و باز در اشتوتگارت  ساعت 17.00 , در برلین ساعت 15.30 می باشد اما در هامبورگ 25.12.2013 ساعت 14.00 برگزار شد . درآخرین روز سال به جای شادی و ترقه بازی در مرکز شهر به مقابل زندان می روند و با زندانیان ابراز همدردی می کنند که ما به یادتان هستیم و می دانیم که شما را از حق آزاد بودن محروم کرده اند و نمی توانید مانند دیگران به شادی بپردازید.
زندان ابزار سرکوب دولتها است تا اقتدار خود را به رخ جامعه بکشند و در جهت اعمال سلطه دولت ها بر مردم می باشد.

ما آنارشیستها خواهان جامعه ای بدون زندان هستیم ما مخالف سرمایه داری ,ارگانهای سرکوب, دولت, زندان هستیم . ما آزادی را و آزاد زندگی کردن را حق هر انسان و حیوانی می دانیم.
 
به امید آزادی همه زندانیان سیاسی و اجتماعی!

 
ساعت و آدرس محل آغاز تظاهرات ضد زندان در شهر کلن
Demo:
Dienstag, 31. Dezember 2013
Haltestelle Rektor-Klein-Straße, KVB-Linie 5
Köln-Ossendorf

برای  اطلاعات بیشتر در مورد آکسیون‌های دیگر شهرها در این روزمی توانید به این سایت مراجعه کنید.

۱ نظر:

  1. "....ما آنارشیستها خواهان جامعه ای بدون زندان هستیم ما مخالف سرمایه داری..."
    مخالف سرمایه داری! خب بعدش چی؟! آنارشیست ها بار دیگر حرف میزنند, برای آنکه چیزی نگویند!
    سرمایه داری در اذهان توده های مردم چهار گوشه جهان, به نظامی سراپا لکنده تبدیل شده است! حتی پاپ برای اینکه دامن خود و کلیسا را از توحش سرمایه داری مبرا نماید, بدترین توصیف ها را از سرمایه داری نموده است! حتی ایدئولوگ های سینه چاک کاپیتالیسم از آنکه حکومت های مقبولشان را سرمایه داری بنامند, به شدت امتناع میکنند! حاج خانوم مرکل عنوان کرده بود که "جمهوری آلمان کاپیتالیست نیست, اقتصاد آزاد است؟؟؟؟!!!" مدتها است که حقه بازان ایدئولوگ های بورژوازی از واژه "اقتصاد آزاد؟؟؟!!!" به جای کاپیتالیسم برای عوام الناس ریسه میآیند! معروف است که دولت دست راستی حاکم بر سوئد در انتخابات اخیر با استفاده از شعارهای چپ و ضد سرمایه داری توانست, رای دهنده هایی که از دو رویی های "سوسیال؟؟؟!!!" دموکرات ها خسته شده بودند, بفریبد که بسیار هم سر و صدا به پا کرده بود! آقا جان چرا راه دور میرویم, حتی جک و جانوران اسلام سیاسی حاکم نیز نظام خود را که یکی از درنده ترین ورژنهای کاپیتالیستی است, غیر سرمایه داری مینامند!
    آنارشیست ها به مانند اکونومیست های دنباله رو بورژوازی که لنین آنان را به مثاب کسانی که تابع شعار "مبارزه همه چی, هدف هیچی" به سخره میگرفت, میباشند!
    آنارشیست ها به هیچ روی استراتژی ایی جهت سرنگونی توحش نظام سرمایه داری ندارند! استراتژی آنان مبارزه دائم در نظام ابدالدهر طبقاتی است و میخواهند, سرخپوشان ابدالدهر معبد تاریخ نیز بمانند!
    آنارشیست ها اساسا رفرمیست های آتشین مزاج توحش نظام سرمایه داری هستند! کسانی که افق دیدشان در حد تغییرات کمی پدیده های در سیلان خارج از ذهن بکسوات نماید, لاجرم نمیتوانند و نیز نمیخواهند, مسبب تغییرات کیفی در دنیای واقعی باشند!
    از اینکه مدام گفته شود سرمایه داری اخیه, حتی برای فاطی هم بند تتبون در نمیآد!
    آلترناتیو بلامنازع کاپیتالیسم, سوسیالیسم میباشد!
    کسانی که به طور واقعی خواستار الغای بربریت سرمایه داری هستند, سوسیالیسم و نظام شوراهای خودگردان آنرا تبلیغ و ترویج میکنند!

    پاسخحذف