۱۳۹۲ آبان ۱۷, جمعه

برای اینکه بت پرست نباشی،کافی نیست که بت ها را شکسته باشی، باید خوی بت پرستی را ترک گفته باشی

منبع عکس 1


منبع عکس 2 

منبع عکس 3



منبع عکس 4 

برای اینکه بت پرست نباشی،کافی نیست که بت ها را شکسته باشی،
باید خوی بت پرستی را ترک گفته باشی.

فردریش نیچه


پاینوشت: در اینجا اشاره به جمله ای از نیچه نه در تائید یا رد نیچه است و صرفا برای بیان و توضیح عکس ها و ارتباط آنها با هم بکار رفته است. 
منابع عکس هم نه به معنای تائید یا رد منبع عکس بلکه صرفا اشاره به منبع عکس است

۳ نظر:

  1. شمام مثل بقیه ایرانی جماعت فقط حرف میزنی کو عمل؟آنارشیست اگه فقط حرف بود که منم پس الان آنارشیستم،کمونیستم،فاشیستم،نازیستم،ملی گرام....آره .... اینجوری نمیشه عزیز

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همانطور که می دانید آنارشیسم با اینکه حداقل از قرن 18 در اروپا شناخته شده بوده است و فعالین آن در عرصه های گوناگون در حد توان خود فعال و تاثیر گذار بوده اند اما آنارشیسم در ایران جوان است و تازه چند سالی است به عنوان یک گرایش سیاسی و اجتماعی مستقل اخیرا آرام ,آرام در حال رشد و سر برآوردن از زیر خاکستر سرکوب 35 ساله رژیم است و آنارشیست ها قصد ندارند برای اینکه اثبات کنند که وجود دارند فعالین آنارشیست خودشان را در ایران با یک اقدام سیاسی نابخردانه علنی به دستگاه سرکوب رژیم بسپارند . آنارشیست ها عملگرا هستند و به اشکال گوناگون در مبارزات اجتماعی و سیاسی شرکت دارند.اینکه مبارزات روزمره آنارشیست های ایرانی نمی تواند خواسته های سیاسی شما را برآورده کند دلیل بر بی عملی آنارشیست های موجود در ایران نیست ولی می توان گفت که رضایت شما و خود ما را نمی تواند برآورده کند. البته وقتی شما می نویسید کو عمل؟ سئوالی مشخصی که من از شما دارم آنست که دقیقا چه انتظاری دارید? صحبت از چه نوع عملی می کنید ? دقیقا چه نوع طرح مبارزاتی مد نظر شما است ? امیدوارم با گفتگو و تبادل نظر بتوانیم به این سئوالات پاسخ دهیم.

      حذف