۱۳۹۲ آذر ۱۱, دوشنبه

کارگران شرکت صنایع غذایی شیرین عسل تبریز



منبع عکس پیج کارگران شرکت صنایع غذایی شیرین عسل

پیج کارگران شرکت صنایع غذایی شیرین عسل 
 یکی از بهترین پیج های کارگری است و مطالب خواندنی بسیاری دارد که به چگونگی وضعیت و حقوق کارگران شرکت شیرین عسل می پردازد که از جمله به تشریح وضعیت چگونه رفتن کارگران به سر کار و آغاز به کار کردن در یک روز کاری می پردازد.

" تشریح وضعیت رفت کارگران شیرین عسل در یک روز کاری بعنوان مثال (شیفت شب).
شما باید بعد از ساعت 19:00 شام خود را شروع به خوردن کنید(اگر حوصله شام خوردن داشته باشید).
ساعت 20:10 از خانه خارج میشوید و بعد از دقایقی سوار اتوبوسهای مجهز تبریز تور خواهید شد.(سرویسهای که از شیشه های آن باد پاییزی داخل میشود و صندلیهای آن همواره در طول مسیر شما را تاب میدهند و بعد از 1 ساعت و10 دقیقه تاب خوردن و اگر راننده گرامی نخوابد وشما بسلامتی به مقصد برسید) در مقابل درب شرکت با صحنه ای مواجه خواهید شد که اگر شخصی اطلاعی نداشته باشد فکر میکند که روز عاشورا است ومردم برای گرفتن نذری صف کشیده اند.نه برادر من از این خبرها نیست اینجا کارگران صف کشیده اند که موبایلهایشان را تحویل دهند وبعد از تحویل موبایل صف دیگری هم وجود دارد که شما باید چند دقیقهای هم آنجا صبر کنید تا یکی از نگهبانان حراست شما را بگردد.(از موهای سر تا...انگشتهای پاهایتان و اگر به شما شک کند باید جورابهایتان را نیز در آورید) اگر موی سرتان .خط ریشتان .مدل شلوارتان وآستین کوتاه نبودن پیرهنتان را تایید کردند میتوانید وارد شرکت بشوید و نفسی عمیق بکشید نه نه نه صبر کنید تمام نشده حالا وارد رختکن میشوید (دو طرف رختکن کمد ها ی به اندازه 30 سانتیمتر وجود دارد که به هم پیوست داده شده اند و فاصله دو طرف حدود یک متر میباشد)و احتمال اینکه پایتان را داخل شلوار همکارتان کنید زیاد است پس باید دقت کنید..."


گروه صنايع غذايي شيرين عسل  در زمينه توليد انواع شيريني و شكلات و محصولات كاكائو مي باشد که در تبریز- کیلومتر 35 جاده آذرشهر، شهرک صنعتی سلیمی، گروه صنایع غذایی شیرین عسل قرار دارد. 





۸ نظر:

  1. خب دوست نداری نرو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من یکی از کارگران شیرین عسل بودم .بااین مشکلاتی که برای کارگران درست کردنند حدود نیمی از کارگران استعفا دادند و در حال حاضر نیز با کمبود نیرو مواجعه است.

      حذف
  2. این همه قدر نشناسی فقط میتونه در حد و اندازه یه ادم ناسپاس باشه به جز چند کشور اروپایی در هیچ جا به اندازه ایران به کارگران ایرانی بها داده نمیشود. صاحب کارخانه باید مواظب اسرارش باشد باید بتواند سود ده باشد که تعطیل نشود .معلوم است هدف عده ای از کارگر نماهای این کارخانه کار نیست بی عاری است. اگر به چین رفته باشید میبینید که با کارگر در یک کشور کمونیستی نیم بند چطور رفتار میکنن.

    پاسخحذف
  3. در ایران به کارگر بها داده می شود .هههههههههههههههههههه
    مثل اینکه ایشون از اون کارگران چاپلوسه .آره فقط به کارگران چاپلوسی مثل شما بها میدن.
    کارگران ایران با کارگران اروپایی قابل مقایسه نیست حزب کارگران فرانسه داره کشورو اداره می کنه در حالی که کارگران ایران حقوق سه ماهشو نگرفته.یا ایران نیستی ویا اینکه واقعیت قشر کارگران ایران نمیخواهید قبول کنید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به زور که استخدامتون نکردن خب برین یه جای بهتر

      حذف
  4. ابله اولا اینجا چین نیست و ایرانه دوما حتما به قول دوستمون تو یا از اون چاپلوسهایی یا اصلا داخل گود نیستی و بیرون ایستادی و فقط میگی لنگش کن .در شیرین عسل از یک کارگر باندازه چند نفر کار میکشند و از دادن حداقل حقوق و مزایایی که قانون کار برای یک کارگر در نظر گرفته خودداری میکنند.شاهد زنده اش هم خود من هستم که برای رهایی از استثمار شیرین عسل استعفا داد م و در نهایت ار دادن مابه التفاوت طبقه بندی مشاغل من هم خودداری کردندو گفتند : اقای یونس زاله گفته اند تدهید.

    پاسخحذف
  5. کارگران محترم اولش با سلام و صلوات و نذری دادن استخدام میشن بعد یه مدت که سوار کار شدن ادعاشان شروع میشود

    پاسخحذف
  6. با سلام من خودم ی شرکت دیگه کار نیکردن ا.ش انگشتمم قط شد و اخراج شدم

    پاسخحذف