۱۳۹۲ آبان ۹, پنجشنبه

پاسخی به عوام فریبان در رابطه با عکسی از حبیب الله گلپری پور



پاسخم رو به آناني است كه به خيال خام خودشان با پخش اين عكس قصد عوام فريبي دارند ، اسلحه گرفتن در مقابل دولت ديكتاتوري و جنايتكار كه سالهاست با سركوب و اعدام مخالفين ًش بر سر كار است در چنين شرايطي ، آمادگي مقابله با آن در شرايط ضروري أن فرد تروريست به حساب نميايد . براي ساقط كردن رژيم هاي ديكتاتوري با روش لأس زدن إصلاح طلبان كاري به پيش نميرود .
 

۲۶ نظر:

  1. آهان ! پس اینهمه هی ندای مظلومیت اونومیدادید ، تفنگ به دست بوده !! خب واضحه که هرحکومتی اسلحه بدستان مقابل خودراخواهدکشت ! این هایک مشت نوجوان کم تجربه ی خام بعضادهاتی روگول میزنند ومیکننشون سپربلا ! ای دادبیداد !

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا جمهوری اسلامی که نه تنها تفنگ بدست است بلکه دارای همه نوع تسلیحات نظامی و ابزار سرکوب است و نیروهای سربکوبگر دارد و از هیچ جنایتی روگردان نیست و در زندان ها مانند حکومت فاشیستی هیتلر زندانیان اسیر را در یک اقدام تلافی جویانه اعدام می کند صدایتان در نمی شود ? چرا تجاوز در زندان و شکنجه زندانیان توسط جمهوری اسلامی را محکوم نمی کنید ? چرا در مقابل تروریسم دولتی اسلام ناب محمدی سکوت می کنید ?

      حذف
  2. this very goog iranien government they hang the terrorist.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پس از تروریسم دولتی و حکومت جنایتکار جمهوری اسلامی دفاع می کنید?

      حذف
  3. فکر میکنی‌ تو کشور‌های دیگه یکی‌ اگر کسی‌ اسلحه دستش بگیر جلوی حکومت چی‌ کارش می‌کنن!؟ اعدامش نکنن.۳۰-۴۰ سال براش میبرند. حتی کشور‌های پیشرفته.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا پس به آنطرف قضیه هم اشاره نمی کنید که طبق اعلامیه جهانی حقوق بشر
      ماده ی ۳

      هر فردی سزاوار و محق به زندگی، آزادی و امنیت فردی است.

      ماده ی ۵

      هیچ کس نمی بایست مورد شکنجه یا بیرحمی و آزار، یا تحت مجازات غیرانسانی و یا رفتاری قرارگیرد که منجر به تنزل مقام انسانی وی گردد.

      چرا جنایات جمهوری اسلامی را نادیده می گیرد?چرا از حق دفاع مسلحانه و به رسمیت یافتن آن توسط جهان در رابطه با لیبی و......صحبتی نمی کنید?

      حذف
  4. madare harch fars zaban gaeedam

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرگ بر فاشیست و تفکرات فاشیستی با هر زبانی که صحبت می کنند

      حذف
    2. KOSSSSSSSSSS E NANAT MARDAKE AVAZI, FARS HA KHARETO GAEIDAN, SHAKI SHODI HAROOM LOGHEME AVAZI?

      حذف
  5. حقشه منوباش که فکر میکردم دولت دروغ میگه باباش که میگفت فقط بخاطر همراه داشتن چند تا کتاب اعدامش کردن دم بچه های وزارت اطلاعات گرم

    پاسخحذف
  6. حالا مثلا پاسخ دادی یا ریدی به خودت...
    اینکه تابلوه...

    در ضمن اصلاح طلب ها اگه لاس می زنن، هدفشون سقوط رژیم نیست! هدفشون اصلاحه.

    "از طرف یه ایرانی سربلند"

    پاسخحذف
  7. توکشورعربی اسلحه برداری علیه دولت.جنازه تم پیدانمیشه.این دولت هنوزحامی داره چون میگن روحانی مچکریم.کردستان وبلوچستان جزویی ازایران هستندمثل گوزل اذرباییجان.یاشاسین ایرانیمیز.یوخاریدان اشاقیاکین.بیزه مدرسه ده اورگه دیپلر.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نو کشورهای غربی هم تجاوز در زندان و اعدام تلافی جویانه نمی کنند و در اروپا اصلا اعدام وجود ندارد و یا در فنلاند بالاترین حکم برای مجرمین خطرناک 8 سال است

      حذف
  8. ba selam be her hal bayed mobarezeh fskri bashed ne ba assleh

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با سلام به شما
      35 سال است که مبارزه فکری می کنیم و با مبارزه فکری هیچ چیز عوض نخواهد شد و راهی بجز آغاز گسترده مبارزات رهایی بخش نیست

      حذف
  9. اگرقرارباشدهركس٤تاجوان شيرخام خورده نادان بي تجربه رادورخودش جمع بكند،بنام آزادي ،اسلحه بدوبدهدكه سنگ روي سنگ بندنميشود،باتروروتروريست ميشودبه آزادي رسيد؟چراتوده
    هاي مردم ازرجوي ودسته اش نفرت دارند؟چون به سلاح دست برد.به تجربه ثابت شده اسلحه بدست يك ساپورتر،داردوساپورتر،كشورثالثي است كه نه دلش براقاتل سوخته نه مقتول،هركشوردنبال منافع خودش است،پ ك ك آنهمه سال بادولت ترك جنگيد،چه عايدش شد؟كشتارآنهمه جوان،ويران شدن هزاران خانمان،وآخرهيچ!جوانان رشيداماساده دل كرد،دركوههاي كردستان،چوپاني كنيد،شرف است افتخاراست چون به كسب حلال مشغوليد،نگذاريدكسي استحمارتان كندوازشماسواري بگيرد،زمان شاه اگرحكومت اصلاح ميشدنه ريشه كن!همه جوره براهمه مان بهتربود،الان هم همين است،جوان عزيز؟اولامطالعه كن!اهل تحقيق باش!يك وبلاگ بزن،تذكرات وانتقاداتت روبراجبران وسازندگي بنويس شايدگوشي شنواپيداشداگرنشدتوخودراتخليه كرده اي ووظيفه ات راانجام دادي نه كه باربرديگري شوي كه دنبال مقاصدخوداست،نه توراقبول داردنه
    حكومت را،دنبال دوشيدن است وبس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در برابر یاوه گویانی که در جهت استمرار بقای حاکمیت با افاضات دموکراسی!! و مسالمت جلو!!در کنار حاکمیت قرار میگیرند.
      برای رهایی جامعه به دو عنصر آگاهی و شجاعت نیاز است. آگاهی برای تشخیص راه درست و شجاعت برای گام برداشتن در آن راه.
      روش مبارزاتی نیروهای آزادیخواه و انقلابی در «طغیان گری مستمر» است، عصیان مداوم بر علیه همه ی نمودهای ستمگری مادی و معنوی.
      اگر بتوانیم به طور دائم آرامش و آسایش دولت/ طبقه ی مرفه را برهم بزنیم و در باره ی چرایی و چگونگی این کنشگری، طبقات محروم را به طور گسترده و از نزدیک در جریان بگذاریم، بی شک یک نتیجه ی مشخص حاصل خواهد شد.
      می بایست ازهر موقعیتی برای روشنگری توده ها و زیر سوال بردن نظم حاکم بهره برد,مبارزه و زندگی را به سان دو چهره از یک واقعیت مشترک به هم می آمیزیم. هدف را می شناسیم و هرگز از یاد نمی بریم که هر کنش کوچک و هر کلام، به شرط آنکه هدفمند باشد به ثمر می نشیند.در یک کلام کاری میکند تا نظم اجتماعی نابرابر حاکم برجامعه به طور پیوسته مختل شود و نتواند ادامه یابد. کاری میکند که طبقات برتر دریابند که نمی توانند به بهره کشی انسان ها ادامه دهند. هر طور که ممکن است باید سیستم را فلج کند و کارکرد عادی دستگاه دولت را که ابزار دست طبقه ی حاکم است از کار میاندازد. نبرد اجتماعی انسان هایی که نمی خواهند به نظم برده وار حاکم تن دردهند.
      اگر کنش به جای کلام تبدیل به معیار گردد، طبیعی است که قضاوت و تصمیم گیری بهتر و آسان تر می شود. کدام نیرو برای سیستم خطر آفرینی می کند و کدام نیرو تلاش می کند از خطر آفرینی برای سیستم بپرهیزد.
      در کنشگری نه تردید باید کرد و نه راه گم می بایست کرد. وقتی بدانیم که بقای نابرابری در گرو نظم است می دانیم که زیر سوال بردن نابرابری نیز با بر هم زدن این نظم میسر است. پس کاری که باید کرد این است که در هرکجا، به هر شکل مصداق ها و نمودهای نظم نابرابر و ضد انسانی حاکم برروابط طبقاتی/اجتماعی را زیر سوال برد. در نتیجه زیربنا و روبنای سیستم یعنی هر دو را با هم باید مورد هدف قرار داد.
      اما کنشی که بخواهد این نظم را زیر سوال برد چیست ؟
      اینکه در چه مقطعی می‌توان به آن مرحله از آگاهی و شجاعت مجهز شد که هر طور که ممکن است سیستم/دولت/ طبقه ی حاکم را انداخت.
      برای یک انسان ستمدیده، هیچ کنشی انسانی تر از مقاومت رادیکال نیست. انرژی نهفته در مبارزه ی رادیکال یگانه شکل بازسازی ضعف های تاریخی محرومین است ,چرک تاریخی و اجتماعی استثمار تنها در مقاومت رادیکال است که بیرون می ریزد و انسان رها شده از بند را با خویش و جامعه آشتی داده و اعتماد به نفس و آرامش را به همه ستمدیدگان باز می گرداند. به این معنی مبارزه ی رادیکال آموزش توده ها برای بدست گرفتن سرنوشت خویش است.
      به همین دلیل نیز مبارزه ی رادیکال انتخاب بین بد و بدتر نیست،بهترین انتخاب است.
      تمامی کسانی که تحت لوا و دلایل مختلف از اجرا، یا تایید این واقعیت بدیهی شانه خالی می کنند خواسته یا ناخواسته همدستان استثمار گران هستند. هیچ آزادیخواهی به نفی مبارزه ی رادیکال نمی پردازد. آزادی یک جامعه در گرو آزادی محرومترین بخش های آن است.
      بقا سیستم ناشی از این است که مخالفانش برای مقابله ازروش نامناسبی بهره می برند. روشی که کمترین آسیبی به سیستم نمی زند، یعنی روش اداری، گفتاری، «قانونی»، «مسالمت آمیز
      نباید فراموش کرد که در جهان واقعیات، همیشه آنکس که حق دارد پیروز نمی شود، بلکه آنکه درست عمل می کند. زیرا واقعیت ها بر اساس عمل مشخص است که تغییر می کنند و نه بر اساس گفتار و رویاپردازی.
      بدیهی است که مبارزه ای انقلابی نیازمند فراهم ساختن بستر مادی و ذهنی آن در جامعه است. این نیز میسر نمی شود مگر آنکه برای مبارزه انقلابی, تکیه آگاه بر قهر سازمان یافته به عنوان یک استراتژی پذیرفته شود.

      .

      حذف
    2. تروریسم دولتی بیشترین کشتار و تخریب را در طول تاریخ انجام داده است و اگر تروریسم دولتی وجود نداشت آنموقع تروریسم مقاومتی یا تروریسیم فردی یا تروریسم گروهی نیز وجود نداشت.( اینکه چرا مجاهدین خلق مورد اقبال عمومی قرار نگرفتند نه به دلیل انجام مقاومت مسلحانه بلکه به دلیل ساختار و رفتارغیردموکراتیک تشکیلاتی و همکاری با صدام و تبلیغات وسیع رژیم بر علیه آنها بوده است و رفتن آنها هم به عراق نه داوطلبانه بلکه در اثر سرکوب گسترده رژیم صورت گرفته بود و راه دیگری نیز نداشتند )البته وقتی پارتیزان ها با ارتش هیتلری مبارزه مسلحانه می کردند کسی آنها را تروریست نمی نامید و مقاومت مسلحانه در مقابل فاشیسم اشغالگر بود.
      مورد پ ک ک و شرایط ترکیه با شرایط ایران امروز کاملا متفاوت است و هیچ ربطی به هم ندارند.

      حذف
  10. سربازی اجباری خودش نقض حقوق بشره. تبعیضات سیستماتیک دولت جمهوری اسلامی در حق اهل سنت و بویژه سیستان و بلوچستان محروم، نقض حقوق بشره.
    خشونت رو ابتدا رژیم در حق مردم اون منطقه استفاده کرده و حتی به توزیع اسلحه در منطقه پرداخته تا بسیج عشایری رو توسعه بده.
    خشونت تو هر شکلش در دنیای امروز پذیرفته نیست. ولی بهتره انگشت اتهام رو به سوی مقصر اصلی نشونه بگیریم. کسی که جوانهای بی‌گناه ما رو به‌زور به سربازی میبره تا یه اقلیت مذهبی رو سرکوب کنه و تولید و بازتولید خشونت میکنه. این خشونت اگه قرار باشه جایی متوقف بشه از سوی طرف قدرتمندتر باید باشه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دقیقا من هم با شما موافقم فقط باید اضافه کنم که وقتی حاکمیتی همه راه های مبارزات مدنی را به مدت 35 سال می بندد و دیکتاتوری حاکم است آنگاه راهی بجز خشونت برای عقب راندن رژیم باقی نمی ماند همانطور که پارتیزان ها با هیتلر جنگیدند یا آنارشیستها و جپ ها و جمهوریخواهان از سال 1336 تا 1339 در جنگ داخلی با فاشیسم جهانی مبارزه مسلحانه و نظامی کردند

      حذف
  11. نقطه اشتراک شماهاگروهک های سلاح به دست با پ ک ک اینست که آنهاهزاران جوان نادان رابه کشتن دادندبیخودوبیجهت وشماهاهم راه تجربه شده دیگران رامیروید .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما مزدوران ارتش سایبری که رهبرانتان میلیون ها نفر از مردم عراق و ایران را در جنگ دو دولت جاه طلب و قدرت طلب به کشتن دادند و ده ها هزار کودک مدرسه ای را با دادن قول کلید بهشت و محشور شدن با حوریان بهشتی به روی مین فرستادند حال دلسوز مردم شده اید ?

      حذف
  12. mokhalefat ba mobareze moslahane dar barabre regimhaye sarkoobgar nashi az mozdoori ya bishoori va ya poshshi baraye tars va boz deli ast
    2-raftane ejbarie mojahedin be Iraq dar sale 65 tanha az dide mozdooran khianat bood dar an zaman regime akhoondi motajavez bood na Iraq ke solh ra pazirofte va amade pardakhte gharamat bood pas lotfan az ainhame yavegooee dast bar darid
    3-goftare moshtarake hame mozdooran va avam fariban khod ra mardom namidan ast che kasi gofte ke mardom ba mojahedin mokhalefand joz mozdoorane rangarange erteja

    پاسخحذف
  13. راهی جز مبازه وجنگیدن نمانمده

    پاسخحذف