۱۳۹۲ مهر ۴, پنجشنبه

در دفاع از زندانیان با حبس های طولانی یا ابد و جلوگیری از ادامه اعدام ها حاضر به وحدت عمل هستیم.



 در دفاع از همه زندانیان غیر سیاسی و سیاسی با حبس های طولانی یا کوتاه مدت یا ابد یا زیر حکم اعدام  و جلوگیری از ادامه همه اعدام های غیر سیاسی و سیاسی (در دولت تدبیر و امید) حاضر به اقدام عملی مشترک در کشورهای مختلف با تمام نیروهای اپوزیسیون هستیم.
دفاع از جان و زندگی و حرمت انسان اما و اگر ندارد وبا زندان و اعدام تحت هرنامی مخالف هستیم.

 برای آزادی چه کسانی دست در دست هم قرار دهیم ومبارزه ای مشترک کنیم?

برای آزادی همه زندانیان گمنام و با نام مانند محمد نظری (که برادرش در جنگ ایران و عراق کشته شده است و رژیم برادرش را شهید می نامد و شیعه کرد و منتسب به حزب دمکرات کردستان ایران) که بیش از بیست و یک سال است که در زندان بسر می برد و محکوم به حبس ابد است و محمد نظری های نوعی دست در دست هم قرار دهیم و برای آزادی آنها مبارزه ای مشترک کنیم.

برای آزادی عمر فقیه پور، یک زندانی دیگر سیاسی از کردستان ایران که محکوم به حبس ابد است و بیش از سیزده سال است که در زندان بسر می برد.اتهام او هم ارتباط با حزب دمکرات کردستان بوده است و عمرفقیه پورهای نوعی دست در دست هم قرار دهیم و برای آزادی آنها مبارزه ای مشترک کنیم.

برای آزادی احمد تمویی( که پانزده سال است در زندان است و به خاطر حزب دمکرات زندانی و از زندانیان سیاسی کرد است) ,ابراهیم حسین پور( هفده سال است که در زندان است),عثمان مصطفی پور( از زندانیان سیاسی کرد که ۲۳ سال است که در زندان است و به خاطرارتباط با حزب دمکرات ایران بازداشت و زندانی شده است), سعید سنگر (یک زندانی دیگر کرد است که سیزده سال است که در زندان است) , خالد فریدونی (از اعضای حزب دمکرات کردستان و سیزده سال است که در زندان است و محکوم به حبس ابد است.) , حسین حمزه شجاع (از زندانیان سیاسی کرد است که محکوم به حبس ابد است و از دوازده سال پیش در زندان است.), زنان کرد مانند زینب جلالیان، قدریه قادری، امل شیخو، صفیه صادقی ( که هر چهارنفرسالهاست که با حکم های سنگین در زندان بسر می برند), امکو قادری و رمضان سعیدی، ناصح یوسفی، محمد امین عبداللهی، قادر محمد زاده (که هرپنج نفر هر کدام هشت سال است که در زندان هستند),احسان تپز، محمود بداغ، ارجان قریل، عمر چاپراز ( که هر چهارنفر هر کدام هفت سال است که در زندان اند.),زانیار و لقمان مرادی (که چهار سال است که زیر حکم اعدام اند.) حبیب افشاری و علی افشاری نیز دو برادرند، بهروز ایلخانی، سیروان نژادی، ابراهیم عیسی پور، منصور آروند و رضا اسماعیلی ( هر هفت نفر زیرحکم اعدام اند.),حاج کریم معروف عزیز (که نزدیک به هشتاد سال سن دارد، بیش از شانزده سال است که در زندان به سر می برد) و کلا برای آزادی هر انسانی که در زندان های جمهوری اسلامی است.


شش نفر از زندانیان کرد اهل سنت ( جمشید دهقانی و برادر جوان‌ترش، جهانگیر دهقانی، کمال مولایی و هادی حسینی حامد احمدی و صدیق محمدی  ) درانتظار مرگ هستند و احکام اعدام تایید شده و ممکن است هر لحظه اجرا شود.

اقدام برای انتقال ۲۶ زندانی عقیدتی محکوم به اعدام به زندان قزل‌حصار

 ماموستا کاوه ویسی (خالد منصور بلاغی) و مختار رحیمی که حکم اعدام در پرونده خود دارند اطلاع داده شد که باید با کلیه وسایل جهت انتقال به زندان قزل‌حصار آماده باشند.

اسامی برخی از کسانی که جهت انتقال به زندان رجایی شهر فراخوانده شده‌اند عبارت است از: کاوه ویسی، طالب ملکی، بهروز شاه‌نظری، مختار رحیمی، محمدیاور رحیمی، بهمن رحیمی، شهرام احمدی، محمد غریبی، پوریا محمدی، عالم برماشتی، آرش شریفی، عبدالرحمان سنگانی، فرزاد شاه‌نظری، وریا قادری‌فرد.

 

برای آزادی همه زندانیان گمنام و با نام, سیاسی و غیر سیاسی ,حزبی و غیرحزبی , ,مذهبی و غیرمذهبی , معتاد و غیرمعتاد, سنی و شیعه , کرد و بلوچ ,مسلمان و غیرمسلمان و........حاضر به اقدام عملی مشترک در کشورهای مختلف با تمام نیروهای اپوزیسیون (بدون استثنا) و مجامع حقوق بشری هستیم.

برای تماس و هماهنگی با ما با پیج کارگران آنارشیست ایران می توانید ارتباط برقرار کنید.
لطفا در کامل کردن لیست زندانیان غیر سیاسی(فارغ از اتهام یا جرمشان) و سیاسی (فارغ از گرایش سیاسی) یا مذهبی (فارغ از مذهبشان ) ما را در کاملتر کردن لیست مخصوصا زندانیان گمنام و زندانیانی که سالها است در زندان بسر می برند یا زیر حکم اعدام هستند.

 کارگران آنارشیست ایران 27.09.2013 

 پاینوشت : منبع 

 عفو بین‌الملل در بیانیه‌ای درباره احتمال اعدام قریب‌الوقوع شش زندانی کرد سنی‌ در ایران ابراز نگرانی کرد. این سازمان می‌گوید که به رغم آزادی برخی زندانیان سیاسی ‌اعدام‌‌ها در ایران ادامه دارد. 

 در نشست رسانه‌ای حسن روحانی در نیویورک بیش از هر چیز از رابطه ایران و آمریکا و مذاکرات هسته‌ای پرسیده شد و هیچ سئوالی در مورد وضعیت حقوق بشر و زندانیان سیاسی ایران مطرح نشد در حالی که اعدام ها و نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی بی وقفه ادامه دارد.  

هرانا؛ گزارش تفصیلی، آماری نقض حقوق بشر در شهریور ماه ۹۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر