۱۳۹۲ فروردین ۱۷, شنبه

آیا بجزجنگ داخلی در ایران راه دیگری برای سرنگونی رژیم وجود دارد?


34 سال حاکمیت جمهوری اسلامی نشان داده است که متاسفانه هیچ راهی بجز جنگ داخلی نیست که بتواند عملا باعث سرنگونی جمهوری اسلامی گردد.می بایست خود را آماده کنیم و با تشکیل یک جبهه مستقل مردمی جنگ را با رژیم آغاز کنیم البته یک جنگ داخلی فقط با اتکا به نیروی خود مردم می تواند به نتایج بهتری ختم شود و هزینه کمتری برای مردم به همراه داشته باشد و شکاف در نیروهای نظامی رژیم را سرعت بخشد.رژیم با سرکوب اصلاح طلبان و جنبش سبز در واقع خود را از درون متلاشی کرد و اشقاق قبل از جنگ داخلی صورت گرفته است ولی سوریه چنین روندی را طی نکرده بود و جمهوری اسلامی از اون حمایت کرد و اپوزیسیون سوریه عمدتا جریانات اسلامی تندرو هستند و دقیقا متفاوت با وضعیت ایران است.  اکنون باید کاری کنیم که رژیم هزینه نه تنها سیاسی بلکه هزینه فیزیکی بپردازد تا اعمالی مانند سنگسار پنهانی 4 زن بی پناه و اعدام های اخیر و کشتار کارگران مظلوم را براحتی نتواند تکرار کند.

34 سال است که جمهوری اسلامی آزادیخواهان را حذف فیزیکی می کند.ما مانند ستار ها و نداها آن نسلی هستیم که دیگرچیزی برای از دست دادن نداریم اما دیگر تنها پاسخ سرکوب و کشتار آزادیخواهان دربند را با قلم نخواهیم داد.بترسید از خشم فروخفته مردم که گر طغیان کند نیستی و هستی شما قدرت پرستان را برای همیشه به باد فنا خواهد داد.
اگر جنبش سبز اعتراضی مردم دیگر در خیابان نیست بدانید که جنبش جدیدی در حال خلق شدن است که زیر زمینی شده است و هسته های مقاومت خود را به طور گسترده گسترش داده است و آنگاه باید بهراسید از میلیونها جوان مبارزی که به اشکال گوناگون با ستم و دیکتاتوری شما به مبارزه خواهد پرداخت و دیگر تنها با قلم با شما مبارزه نخواهند کرد و با روشی دیگر به مبارزه ادامه خواهند داد.

 با تشکیل هسته هایی در داخل و خارج که مستقل و مردمی باشند جوانان زیادی به آن خواهند پیوست و در واقع باید فقط جرقه را زد. با آغاز جنگ داخلی نیروهای نظامی رژیم در مقابل هم قرار خواهند گرفت ,درست مثل سوریه و لیبی.هسته های زیر زمینی زیادی و همچنین محافل زیادی بعد از سرکولب 88 شکل گرفته است.می بایست نیرویی جدید , مستقل و رزمنده خلق کرد.ما نیاز به هسته های مسلح مستقل که نیرویی جدید باشد و سابقه خوبی نزد افکار عمومی داشته باشند.شروع جنگ داخلی توسط بخش کوچکی از نیروهای مستقل باعث گسترش مبارزات خواهد شد.
می بایست برای اولین بار کنشگر باشیم و برخلاف سوریه مانند لیبی ما شروع کنیم. آنارشیستها و چپ های مستقل و جمهوریخواهان مستقل و.......می توانند چنین جبهه ای را تشکیل دهند.در شهر های مختلف محافل و هسته ها مخفی شکل گرفته است و ما از خارج در نقاط مرزی مانند کردستان یا بلوچستان و یا از خوزستان باید هسته هایی تشکیل داده و علنی کنیم.تبلیغ ما روی جنگ داخلی باعث انشقاق در نیروهای رژیم خواهیم شد. در لیبی و سوریه نیروهای مترقی مستقل مردمی جهان نظاره گر بودند چون نیروی مستقل و مترقی در مبارزات مسلحانه این 2 کشور حضورشان به شکل یک وزنه دیده نمی شد و لی در مورد ایران اینگونه نخواهد بود.
 در جنگ داخلی اسپانیا در یکطرف کلیهٔ عناصر جناح چپ، یعنی جمهوری خواهان، سوسیالسیت‌ها، آنارشیست‌ها و کمونیست‌ها دست به دست داده، یک جبهه در برابر سلطنت طلبان، روحانیون، افسران ارتش تشکیل دادند .هیتلر و موسولینی به حمایت فرانکو برخاستند و بمب افکن های فاشیست‌ها بر فراز شهرهای اسپانیا که اولین بمبارانهای هوایی مردم غیر نظامی در تاریخ بود به شدت ادامه یافت . هزاران نفر از اشخاصی که متمایل به جناح چپ و عمدتا آنارشیستها بودند از ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی روانهٔ اسپانیا گردیدند تا در صفوف آزادیخواهان جمهوری اسپانیا، مبارزه نمایند . جنگ داخلی اسپانیا کشورهای جهان را به دو گروه فاشیست و ضد فاشیست تقسیم کرد.
 به هر حال یک جنگ داخلی مانند سوریه اما با این تفاوت که مانند جنگ داخلی اسپانیا آنارشیستها و جمهوریخواهان مستقل و چپ های مستقل همراه با حمایت آنارشیستهای دیگر کشورها و چپ های رادیکال دیگر کشورها می توان یک جبهه قدرتمند تشکیل داد.

نظام جلالی 21.11.2012  

 لینکهای مرتبط :

 جنگ داخلی گریز ناپذیر است و می بایست مانند رژیم خود را آماده کنیم 


در صورت سوریه ای شدن ایران دخالتگری یا عدم دخالتگری

جنگ‌های داخلی بر حسب زمان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر